ja, detta är inte nyttigt och jag kanske borde varna, men det är varning på hela mig blogg.

vips så kom sambo igenom dörren för klockan var tydligen såpass mycket.
jag försöker varken sludra eller vingla, det är svårt och det kan vara så att ögonen avslöjar mer än man kan tro,

jag vet kanskeinte allt som är dåligt med små överdoseringar men det är något befriande för mig.
funderar fortfarande på hur mycet jag kan ha fått i mig.
säg max 90 mg och det kan väl inte vara så farligt.


jag borde verkligen be om ursäkt för dessa extremt flummiga inläggen som kommer upp nu.
men vem kan man tala med när man vill ta lite tabletter och känna andningen landar i magen och den tunga kroppen möter det lätta.
som att avliva det hemska i mig om ens bara för en stund.
få bort mitt onda jag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ta hand om dig & var rädd om dig.



Sv: ja halsbandet är en symbol för epilepsi och på baksidan står det även epilepsi.

2011-06-30 @ 07:21:41
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0