inte så mycket uppåt just nu.

har halkat ett steg djupare ned i ätstörningen igen.
lovade mig själv att inte kräkas idag.
kunde inte hålla det.

hade ätit lite lagom under dagen, kanske lite mindre för att kunna äta det jag ville ikväll med sambo.
det vart ost och kex..
ost är massa fett och kex är massa fett.
det är det enda jag kan se just nu.
inte nog med det så vart det lösgodis (igen!) och det gick bra tills sambo skulle gå och duscha.
då passade jag på att göra mig av med den värsta ångesten.

saknar mina tabletter, saknar trygghet, saknar rutin.
det och att min förbannade fåniga tå gör helvetiskt ont.

allt gör att jag inte orkar.


Kommentarer
Postat av: ch

bryr mig om dig <3 vet själv hur det är med de jobbiga och man behöver all omtanke och stöd man kan få! ta hand om dig nu! ge dig själv återhämtning, lyssna på kroppen och sinnet! den sida som är smart och som vet att din kropp behöver mat och träning. du behöver inte äta jättemängder, du behöver bara äta tillräckligt!

2011-06-23 @ 22:51:45
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0