ingen träning men en kopp kaffe eller två?

har varit hos sjukgymnasten och fått lite stretchövningar till benhinnorna som jag ska göra innan och efter träning.
knät verkar det inte vara någon fara alls med.
kanske bara så att musklerna växt och så har inte lederna hunnit med för dom växer långsammare.

sedan ska jag oxå till en ortoped och kolla om jag behöver några inlägg eller så.
det är en dyr kostnad vad jag förstår så vi får se hur det blir.

har även ringt 1177 och talat med sköterskor om min lilla tå som gör ont.
det verkar inte vara ett vanligt nageltrång så dom vet inte riktigt.
men jag har nu införskaffat asolsprit som jag har fuktat en kompress som nu tån är invirad i.

vill på ett sätt träna idag men min kropp vill nog inte det.

det är bara det att jag får tjockispanik.

känner mig helt seg i huvudet så jag ska ta dagens första kaffe nu och stilla mitt sinne.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriver lösenord och användarnamn i epostfältet (båda är samma), länken är nastydiary.blogg.se/privatasaker ... Puss!!!

2011-06-23 @ 18:19:29
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: ch

SKADOR UPPSTÅR OFTAST FÖR ATT MAN INTE ÅTERHÄMTA KROPPEN OCH TA HAND OM DOM RÄTT. ÖVERTRÄNING MED ETT ANNAT ORD. HAR GJORT SAMMA MISS OCH GÖR DET OM IGEN MEN DU SKA VETA ATT DET INTE ÄR VÄRT DET I LÄNGDEN! TA HAND OM KROPPEN VÄNNEN!

2011-06-23 @ 21:33:10
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0