händig kvinna!

känner mig just nu väldigt effektiv.
har hunnit med en del idag även om jag sov bort hela morgonen.
steg upp vid tio och har verkligen sovit hela natten lång!
se vad några nätter på liggunderlag på hårt golv och sovsäck kan göra!

äter nu alldels för vattnig välling med russin innan konditionspass.
äter egentligen alldeles för sent men bättre än ingenting antar jag.

värmen gör sitt, på pump-passet tidigare idag trodde jag lite att jag skulle ge upp.
det var strul med luftkonditioneringen men det var bara att köra på!!

nu fick jag helt plötligt mycket bråttom!



Kommentarer
Postat av: ch

vad bruka du handla? jag äter röda piller som är för fettförbränningen...

2011-06-06 @ 22:02:59
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0