slängs in i dagen.

sov alldeles för länge idag.
njöt lite väl mycket när sambons väckarklocka ringde tidigt imorse och jag fick ligga kvar.

men har ätit knappt en deciliter havregryn, lättmjölk, ett päron, valnötter och kanel till frulle.
och såklart en kaffe på det!

ska ha vilodag idag. jag har bestämt mig.
kör hårt imorgon istället!

magen är alldeles för bra för att vara sann efter allt som åkte ned i min mage igår (ja, jag vet egentligen att det inte går så fort).

ska iväg idag och träffa främmande människor och det känns läskigt men oxå lite kul och framför allt så är det väl nyttigt för mig som har levt i en skyddad värld med sambo i flera veckor.
ska fara med buss själv och hitta till ett ställe som jag bara vet lite vagt vart det ligger.
får se hur det går.

nu är jag, som vanligt, oense med mig själv om vad jag ska ha på mig..



imorgon hoppas jag ha superenergi till gymmet!
man kan alltid hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0