sitter i forbad och ska inte somna än.

dagen lider mot sitt slut och det enda vettiga jag lyckades åstadkomma under denna dagen var efter klockan sex då jag var på gymmet.
annars har hela dagen bara varit seg, eller snarare så har mitt huvud varit så segt att jag har haft svårt att få gjort någonting.
får dock skylla mig själv för antagligen så beror detta på att jag tog lite många tabletter igår, en lite mindre överdos för att slippa mig själv.
fortfarande ingen bra lösning, men en lösning?

i alla fall så tog jag mig till gymmet med sambo efter många, många koppar kaffe.
sambo var dock inte med på passet.

jag körde nog ändå ganska hårt men är lite besviken på mig själv.
skulle egentligen kört ett rörelsepass oxå men fick inse mina begränsningar.

imorgon bär det av till svärföräldrarna men innan dess så blir det ett styrkepass på gymmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0