biokvällen redan avklarad!

det vart ganska okej ändå med biodejt med sambo.
jag tog tag i mig själv, tog en dusch, städade undan och klädde mig för en biokväll.
vi hade en mysig kväll.
det enda jag ångrar är såklart att jag inte kan hålla mig till min plan att inte äta massa saker jag inte ska äta.
så massa onyttigt naturgodis ligger nu i min mage.
jävla skit men nu är det så.

funderar just nu på morgondagens schema.
har haft vilodag idag, vilket jag tror var väldigt behövligt.
men funderar på att ha det imorgon oxå för att sedan kunna köra hårt med styrka och rörelsepass en timma var på söndag.

nu är vi i alla fall hemma igen som det medelålderspar vi ändå är.
kidsen går till bion när vi lämnar den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0