jag är äcklig och har nya träningsskor.

har varit lite väl ätstörd idag men lite väl åt fel håll.
ja, det var en konstig mening.

har idag sprungit knappt fem kilometer med svärmor.
benhinnan höll men fick masseras och smörjas efteråt.
senare vart det en timmas styrkepass med världens snyggaste instruktör, muskelmässigt. var inte det pepp om något!!
lyckades i alla fall lägga på lite vikter på rygg och utfallen.

efter passet så vart det dock en mjukglass med minimaränger på..
vid hemkost kom det upp i toaletten men helvetet ville ju inte spolas ned, det var som att det riktigt ville jävlas.
två spolningar och det var fortfarande kvar.. fick ta till drastiska åtgärder som inte ska skrivas här.
jag är en äcklig kräkande människa.
senare vart det middag som var helt okej men mjölkchokladen efteråt var det fan inte!!
att jag inte kan skärpa mig!!

för att gå över till något annat som inte är äckligt så införskaffade jag mig ett par nya träningsskor häromdagen som jag nu har testat och bestämt för att behålla.
såklart är det nike och rosa.


Kommentarer
Postat av: R

sv: Tackar! :)



Ajdå, kan bli så ibland. Jag har dock bara ätit mat och inget onyttigt, kanske därför det känns helt okej. :)

2011-07-10 @ 21:05:32
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/
Postat av: katta

Hahah Crazy shoestalker ;) Fan va härligt!! Visst är dom så sjukligt sköna !! Jag älskar dom!!!! stor kram <3

2011-07-13 @ 19:03:09
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0