en riktig söndag.

seg start på dagen.
legat och läst carolina gynnings bok ego woman.
tycker verkligen om den.
hade kunnat ha en hel utläggning om varför den är bra.

vädret är inte så glädjespridande.
lägenheten är som ett litet bombnedslag.
igår röjde och slängde sambo och jag massor.
känns så himla skönt.
jag älskar verkligen att rensa och slänga!

nu tvättar sambo bilen för glatta livet men det roar inte mig just nu.
själv tänkte jag väl ta en promenad och döda lite av min tjockisångest.
det är tänkt att det ska bli mer ordentlig träning i eftermiddag.
styrka och rörlighetsträning.



Kommentarer
Postat av: Frida Nyburg

ja håller med:)



Ska du jobba imorgon?



kram Frida

2011-07-03 @ 14:57:41
URL: http://fridasrunway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0