det händer saker när man handlar smör, grädde, keso och äppelmos.

idag har sambo och jag en bilfridag. egentligen ingenting vi bestämt utan det har mest blivit så.
och varför inte, med vackert väder och cyklar.

det inträffade en så intressant sak när vi skulle inhandla lite till våfflorna tidigare idag.
när vi står vid kassörskan och ska betala utbrister hon: "gud vilka snygga muskler!! vilken jättefin kropp du har!!"
och sådant i den stilen. jag stod bara en sekund och tog in det hon sa och sedan så tackade jag så mycket och så snickesnackade vi lite kring det sedan så cyklade jag hem och pedalerna har väl aldrig varit lättare.

goda halvnyttiga våfflor vart det oxå med mycket protein. vi är fortfarande mätta.
sambo hade vispgrädde och jordgubbssylt, jag körde på det lite "nyttigare" alternativet med minikeso och lågkalori äppelmos. bra att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0