dåligdag tack vare mig själv.

ingen bra dag idag alls.
vaknade tidigt och struntade i min morgoncykling, dels för att jag sovit väldigt dåligt med mardrömmar men oxå för att jag tror att kroppen skulle behöva en vilodag eller två.

sedan så kom jag inte upp fören vid elva.
åt duktig frukost som jag brukar.
sedan startade hetsen efter någon timma och fan vilken ångest jag har.

känslan av att stå lutad över toaletten och känna den totala meningslösheten.
vara så totalt värdelös.


nu har jag druckit loka och ätit en clementin och undrar hur jag ska gå vidare med dagen.

ska iväg senare och sambo och jag ska gå på bio.
sambo försöker, jag känner mig mest likgiltig och vill att sambo ska ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0