vill tro på de fina orden som jag fått.

nu har jag andats.
lugnat ner mitt mindre hela jag.
jag vågade och det var det som denna gången gjorde att jag inte vart vannsinigt galen och behövde besöka sjukhus.
ja, det låter drastiskt.
men jag kände hur jag höll på att tappa bort mig litet gran.
visste inte vad jag höll på med.

så efter att äntligen vågat svara i telefonen, som var minst lika jobbigt när det väl ringde, rökt en
väldigt onödig cigg och andats lite frisk luft så kändes det lättare men inte lätt i min bröst.

nu ligger jag på soffan och ska vara en snäll och rar flicka och försöka sova.
har försökt ett tag men antagligen inte ordentligt för jag har inte lyckats.

jag är värmd av fina vackra ord som jag så gärna vill tro på.
jag vill verkligen att orden ska vara sanna.
men hur gör man för att tillåta sig att tro på dem?

imorgon blir jag förhoppningsvis omfamnad men något inom mig kan inte låta bli att säga att jag inte är värd det.

 

god natt.


Kommentarer
Postat av: Jonas

hoppas du kan sova sen. Godnatt.

2011-01-13 @ 00:06:44
URL: http://jonaslindh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0