VARNING för dåliga tankar i mitt huvud!

vart ska jag börja? jag vet inte. jag är en förbannad störd idiot.

jag saknar nog empati och sånt.
är som ett djävla monster.

hade nu gärna straffat mig själv med något vasst, tabletter går inte för jag ska straxt iväg och träna och imorgon är det skola.
men, om jag skulle straffa mig med något vasst så skulle sambo ta åt sig.
men det handlar ju inte om sambo utan det handlar om mig!!
som alltid, som det egoistiska svin jag är.

vill skada mig själv för att jag är så djävla misslyckad. varför kan inte jag bete mig??

varför kan inte jag? varför är jag som jag är? jag vill väl ändå inte vara såhär??
jag är nog en ond människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0