vad är det som händer egentligen!!

nu har jag varit och tränat.
nu har jag varit på stan och shoppat.
och nu har jag ångest.

träningen gick bra och jag är så glad över att jag fick plats.
efter passet ska jag ju såklart vara pinsam och fjanta mig.
dels gick jag fram till en person som jag vet vem det är men personen i fråga vet inte vem jag är.
hon har gått på den skolan jag går nu och jag stördar bara till saker.
hon tycker säkert att jag är något djävla freak.
talade oxå med instruktören på passet som säkert tror att jag är en förbannad dryg djävel.

men vad bryr vi oss om vad andra tycker om oss, va?

ja, för min del så kan jag ju lägga upp hela mitt liv på vad andra tycker om mig i perioder.

har okynnesshoppat idag oxå. för att väga upp och rättfärdiga det hela så köpte jag två par strumpor, på rea till sambo och en t-shirt till sambo, som inte var på rea.

köpte ett par loosey jeans på stadium till mig själv.. kände mig otroligt borderline och betalade snällt.

men en kurs i hur man beter sig bland folk hade suttit fint och terapi för mitt shoppingberoende, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0