straxt kroppsbalansera mig!!

attack for till ett köpcenter efter skolan.
vet egentligen inte riktigt vad jag ville ha, eller så minns jag i alla fall inte det nu.

kom i alla fall hem med två par träningstrosor, yogamattsväska, necessär och en väldigt oplanerad yogamatta.
när jag ska iväg imorgon så behöver jag en matta på fredag och jag har redan en, men med en väldigt ful väska och då fann jag en duglig sådan, så långt okej, den var väl bara lite dyr för min budget fast egentligen inte.
men så ser jag då denna rosa yogamatta och då slog det slint och jag köpte den.

straxt ska jag i alla fall iväg till gymmet och kroppsbalansera.
imorgon blir det träningsvila och på fredag smäller det rejält och på lördag lite mindre smäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0