söndagssol och jag är inomhus.

jaha, söndag.
fick en alldeles underbar frukost framdukad imorse lagom till disneydax.
sambo hade varit och handlat utan att jag märkt det, för jag sov.

efter det gick jag visserligen och lade mig igen, förstår inte varför jag är såå trött..
nu är jag i alla fall vaken och ska jobba lite med det som jag inte jobbade med förut.
ligger så efter i mitt schema.
och nu hade det suttit fint med en promenad i vackra solvädret men jag vet inte om jag "hinner" med det.
ja, det handlar väl om prioriteringar.

ska iväg sedan på ett styrkepass på gymmet till följt av ett lite mer avslappnat pass.

nu ska jag försöka trycka bort ångesten som gnager mig sönder och samman.
fan ta den ångesten. dö din faen!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, tack så mkt söt!

2011-01-23 @ 17:37:36
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo det har jag...det är sant... ska inte väga mig nu förän på fredag när mensen är över också ^^ pusss

2011-01-23 @ 17:38:49
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0