skärpning på taket som gäller!!

det jag gör är så inte okej.

igår åt jag onyttigt naturgodis på kvällen.
imorse åt jag några pringles chips till min gröt(!)
förut åt jag förmycket sushi.
allt detta utan att få upp det igen.
(vilket visserligen inte heller är bra att göra..)
plus att jag inte kommer att träna idag för att kroppen min behöver vila.

måste verkligen bli skärpning på taket!!

det är som att det bor en liten fast stor tjockis inom mig.
fast det är bara en dålig ursäkt för att jag har dålig karaktär.

nu ska jag ta det lugnt men fan inte äta onyttigt!


Kommentarer
Postat av: melodie

sv: Jo förutom att jag inte gillar copycats så har jag inte lagt upp någon detaljerat bilder på mina gadd men jag kan fixa det ;)

2011-01-14 @ 17:02:01
URL: http://fyfansomna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0