peppa upp med overknee.

gårdagen slutade i alla fall okej.
skrämde sambo med att inte svara i telefonen.. inte okej..
hade somnat när sambo kom hem, jag vart ordentligt omruskad när sambo kom som verkade tro för några sekunder att jag gjort något dumt.
skäms.

idag var det skoldag. hittade den perfekta outfiten för dagen.
har hängt mig upp på overknee-strumpor.



känner mig inte alldeles för pepp idag heller.
försöker ta tag och "skärpa" mig.

peppar med denna låten av jason mraz - i´m yours.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. ja men eller hur.. tycker oxå det är super knepigt o värre äre när jag har en son hemma som snart börjar prata o så ska man lära han rätt ord.. Oo det känns som att det får bli chockladboll : )

2011-01-26 @ 15:54:42
URL: http://familjenkaoos.blogg.se/
Postat av: Therese

Är det dina ben?

I så fall, är de fina!

2011-01-27 @ 14:48:42
URL: http://tyrannosaurustex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0