ondska i mig (VARNING)

jag blir nästan rädd för mig själv hur jag kan bete mig mot andra människor.

orkar inte förklara hela scenariot.
men jag kan spänna ögonen i den jag älskar och vara kall och hjärtlös.
det är som att  jag kan stänga av mina känslor och bli totalt ond.

jag avskyr mig själv och hur jag beter mig.
känner mig som en förbannat hemsk person.

det måste ju ändå vara jag som är sådan.
vad jag minns så har jag alltid varit en hemsk person, i min grund karaktär.
det kan vara svårt att ändra om inte hopplöst.

hjärntvätta mig och gör om, gör rätt!!




tillät mig att hetsa när jag kom hem från skolan.
var egentligen inte på hetshumör men var "tvungen" att göra något destruktivt.
det vassa ska ligga kvar på sina platser och inte användas.
för mycket bevis..


sambo har ringt några gånger från jobbet, jag svarade inte..
kan jag rättfärdiga det? nej.

jag är en äcklig, hemsk och ond människa.
känner att jag lurar alla som inte har upptäckt det än.

nu ringer telefonen igen och det är en klasskamrat...

jag vill bara skära..

Kommentarer
Postat av: Cilla

kram <3

2011-01-26 @ 13:05:25
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0