nagellack & kaffe istället.

sitter med nymålade naglar, en kopp kaffe och träningsvärk och en tanke slår mig och skrämmer mig.
tänk om jag inte lyckas att gå ned i vikt på det sättet jag lever nu!!

försöker att äta "ordentligt", sedan så har jag kanske lite svårt att veta vad det är och så tränar jag.
men sist gång jag fick ned till min wannahave-vikt så levde jag på ett helt annat sätt och tränade inte mer än den motionen som erbjöds i skolan.

ja, jag är rädd för att bli stor.

en konstig balansgång mellan att äta så för att bli smal och äta för att inte bryta ned kroppen med träning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du e söt du...<3

2011-01-24 @ 11:12:24
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0