klättrar framåt eller uppåt på väntelistan.

har verkligen vilat min kropp idag. var bara ute en snabb promenad i början av kvällen.
imorgon är jag verkligen pepp på att träna!!
är nu nummer fyra på väntelistan till passet, det kan gå vägen!!
efter passet ska jag köra mitt stretchingprogram och önska att jag blir lite mer som förr.

just nu tittar jag på spanglish på svt och borde egentligen sova så jag är totallt redo imorgon.
men ska kanske fixa naglarna först.

jag vill bli stark, smidig och smal.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jodå, helt klart förvirrande. Men tydligen ska dom behålla stjärntecknen som det varit.. Som tur är :)

2011-01-22 @ 00:30:30
URL: http://marietegelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0