kan magen sprängas?

passet gick fint, tycker dock att det är frustrerande att jag inte är så bra på tekniken.

tvättmaskinen går för fullt, träningskläder bland annat som ska bli rena.
förstår inte varför nike har 30 grader på sina kläder...
kläder som är till för att svettas i.
jag lyder då inte.

magen min... detta ständiga problem... den är galet svullen!
hade inte varit konstigt om folk misstog mig med att vara gravid.
har ätit lite väl mycket, men är så rädd att inte gitta med helgen, och jag tycker det
skulle vara så hemskt om det skulle förstöra.

ställde mig även på vågen på gymmet, dock med träningskläder på.
det var ingen vacker syn.

hade allra helst velat få ur mig maginnehåll men nix.
jag ska borsta mina tänder och försöka sova.
imorgon blir det mer som ska tvättas, städning och packning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0