jag är tillbaka.

är nu åter hemma igen.
ligger på soffan och ska straxt sova.
sambo hostar ihjäl sig och jag behöver sova. dessutom kan jag passa på att somna till televisionen.

det har bara gått några dagar men det har hänt så mycket så det känns som det gått längre tid.

just nu känner jag hopplöshet.
jag är väldigt kluven till framtiden. vet inte vad jag ska fokusera på.

har hittat en utbildning som kan leda till det ena "karriärvalet" men faen vad dyrt!!
en del av utbildningen kostar över 10 000 riksdaler..

men jag har träffat en sådan underbar och fin människa i helgen.
hon har givit mig hopp och styrka att fortsätta, i alla fall en tid framåt i alla fall.





är ni glada att skriver igen förresten?? hihi..

Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Ingen fara, hoppas du får användning av dem :) <3

2011-01-30 @ 22:32:34
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0