idag vet jag i alla fall att det är fredag.

nu är det då fredag. ledig nu fram till söndag klockan elva.
sedan bär det av med klassen fram till tisdag.
har släppt lite på min kontroll och får ta det som det kommer.
får se hur länge jag behåller det lugnet.

har kommit hem från skolan och sambo och jag har ätit sushi.
nu har det bokats hotellrum till en resa senare i januari.
det händer så mycket på en gång nu och det är så mycket överallt så
jag får smått damp och vet inte vart jag ska ta vägen.

men just nu är jag lite för trött för att gitta med att göra något.
så jag får försöka lugna ner mig men hjärnverksamheten går på för fullt
och det rycker i kroppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0