förberedelserna börjar i tid.

nu har jag varit i skolan.
blir smått störd på klasskamrat. nog om det.
och en annan klasskamrat som jag inte blir störd på utan bara lite suck-ig på när hon säger att det hade räckt gott och väl med bara styrkan en timma och inte den andra timman med balans och rörlighet för mig igår.

nu har jag ätit lite väl onyttigt och fett.
men nu förbereder jag mig inför favoritpasset ikväll.
och hur gör jag det?
ärligt talat så vet jag inte riktigt.. sitter och ska jobba här på datorn och dricker massa vatten.
har bara druckit massa kaffe idag så jag tänker att det är bra att fylla på.
kommer svettas på passet som en liten läckande kran fullt påvriden.

men annars så förbereder jag mig nog mest psykiskt, genom pepp.
fast egentligen behöver jag inte det.
jag tror nog att jag mest längtar till att få sträka ut min kropp efter styrketräningen igår.

alldeles för rörigt blir det nu.



Kommentarer
Postat av: Anna

Guuuud vilken underbar design du har på din blogg, jag blir helt kär:)

Nu ska jag låtsas jobba men istället läsa din blogg ;)

2011-01-24 @ 15:11:33
URL: http://www.shapethefuckup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0