vår, rus, vitaminer.

fick nästan precis för mig att jag ska springa vår ruset i (v)år!!
hoppas bara det kan gå ihop med mitt schema och att jag klarar av det.
har dålig självdisciplin och orkar nog knappt springa i mer än tio minuter och får håll och lägger ned.
men jag vill!!

sedan så fick jag en annan fixidé och det var att köpa mitt val sport-vitaminer.
för dig som är över 15 år och tränar 3 gånger i veckan eller mer.
det är nog jag.

ska straxt äta middag. är hungrig men vill inte äta, sambo får inte ihop det i sin skalle.

men jag ska väl göra det.
känner mig så konstant hungrig efter jag tränat även om jag äter massor efteråt.
det kanske är tjockisen inom mig som vill ut?

men ska i alla fall mysa med sambo och se film, get him to the greek.

imorgon blir det skaka rumpa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0