små sammanfattningar när jag inte är hemma.

idag..
underbar frukost. okej förmiddag. kämpig eftermiddag och kvällen är blandat med rolighet och helvete.

minns inte om jag nämnt det, det tror jag. jag ringde ju min läkare om att skriva ut ångestdämpandetabletter.
dessa är min lilla räddning om kvällarna.
när det är djävligt under dagen tänker jag att jag kan ta en när jag kommer till hotellet.
det är en fånig säkerhet, jag vet.

sambo vet fortfarande inte om detta.
har varit nära att berätta det men något tar emot.
vill heller inte oroa.

imorgon ska jag kanske få träna.
måste bara försöka få med mig min kära klasskamrat för jag vill inte gå själv till ett nytt ställe och sedan så måste jag hitta dit.

längtar hem. längtar till sambo. längtar till katt. längtar till tryggheten.


imorgon ska jag oxå leta efter en alla hjärtansdagpresent att skicka till sambo.
egentligen "firar" vi inte det men eftersom jag inte är hemma så tänkte jag att det va kul att skicka något till min älskling.

 

tittade oxå på americas next top model idag på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0