nu vill jag inte denna kyla längre.

havregrynen är slut!!
det vart ingen gröt till mig idag. bara lite rassel på botten som jag inte orka bemöda mig med att göra till gröt.

det vart istället paulúns superflingor och rågsurdegsknäckbröd med tillhörande pålägg.
straxt blir det en kopp kaffe på det.
känner mig inte mätt nu men är trött och det är så fruktansvärt kallt så jag gitter inte med.
kan denna förbannade kyla sluta så man kan öppna ytterdörren utan att få köldchock.
kan kanske ta med vattenflaska och försöka mota bort hungern??

ville på favoritpass på torsdag, reserv numer 25..
igår vart jag visserligen 26 om jag inte missminner mig. så jag har inga höga tankar om att få plats.
ska ha vilodag i två dagar, idag och imorgon i alla fall.

 

nu måste jag hitta varma kläder som jag inte ser helt hemsk ut och sminka bort mitt ansikte.
finnarna har återvänt och det med besked..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0