hur många underbart?

förvirrande natt när jag småvaknade några gånger och inte visste vart jag var.
men det räckte att sträcka ut en arm och känna sambons varma kropp.

har ätit frukost och känner mig jättetung i magen.
sambo, återigen, hade varit underbar som sambo brukar och inhandlat underbar frukost.

nu sitter jag och dricker en kopp underbar kaffe innan träningen klockan tolv.
insåg att gevalian var slut och fick testa jacobs krönung, utan kaffeskum. men den smakar helt underbart den oxå.

mycket underbart denna morgon till och med vädret är underbart med strålande sol.

till frukost vart det:
blåbärssoppa
rågsurdegsknäckebröd med smör och ost
paulúns superflingor, fullkornsdinkel med tranbär med lättmjölk

kanske ställer mig på vågen om den står framme på gymmet.
ska visserligen inte duscha där så det blir kanske inte lika rättvist men får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0