hemma och ska straxt sova när jag orkar.

varit på passet med sambo och pumpat kropparna litet grann.
brukar inte gå på det gymmet vi var på idag och kommer nog inte att träna där igen för det var en smula ofräscht och omklädningsrummet var litet och duscharna var värdelösa med dåligt, nästintill obefintligt vattentryck.
men var tvungen att duscha där för jag skulle på möte efteråt.
och nu har jag varit på det oxå.
ett skojigt möte som kan leda till mycket skratt och utveckling.

är trött nu och känner att jag kanske borde fylla på min kropp med energi.
men vill inte.
tog en gainomax efter träningen och åt en brödbit, några gurkskivor och lite paprika på mötet.
och en kopp kaffe.

fick när jag priiiisent av sambo förut, renée voltaire - bussiga blåbärsremmar.
innehåller blåbär, banan, aprikos och fikon. bara!
smakar gott!!

imorgon blir det mycket stillasittande i skolan.

det går framåt med passkön till gymmet. är nu nummer 18..
men mycket kan hända, vad tror ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0