h v h

hopplöshet, värdelös och hemsk är dom tre ledande orden just nu.

det var väldigt stressigt från skolan, hem och sedan till gymmet.
jag anser att sambo inte lyssnar så bra på mig och blir frustrerad och ledsen av det.

nu sitter vi vid varsin dator och det låter massa knapper och tv står på.
ugnen brusar oxå lite diskret, där inne ligger det bakpotatisar.

jag är så förbannat trött på mat!!
och det blir hela tiden, å ena sidan och andra sidan för mig.
jag vill inte äta så mycket för jag vill gå ner dessa kilon av någon anledning, för att jag tror just nu att jag kommer bli fin då.
å andra sidan så tränar jag nu för nästan varje dag och måste fylla på min kropp med energi.

hur fan gör man???!!!!

har nästanhetsat i mig en hel paket med spröda majsbröd men smör på..
det är så förbannat gott men såå inte okej!!
hade köpt dom för att äta dom naturella men ändå så kommer smörpaketet fram.

just nu är jag så djävla förbannad på mig själv för alla möjliga saker så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
vill göra mig själv illa.
men det ska jag nog inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0