gråter på mig själv.

har träffat mlove och känner kärlek i hjärtat.

det är bara det att ångesten vill kväva den känslan och resten av mig själv oxå känns det som.

kom hem och somnade och har nu sovit i några timmar.
försöker intala mig själv att jag antagligen behövde det men lyckas inte.

ska iväg på favoritpass ikväll och det är det som får mig att orka just nu.
annars hade jag nog bara sovit vidare.

drömde så stört att jag hade tagit sömnmedicin och inte kom ihåg vad jag hade gjort eller sagt.

dricker kaffe och tagit en snus nu.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Kaffe kan aldrig, ALDRIG bli fel. ;D



Tack, vad snäll du är. =)

<3

2011-02-21 @ 16:29:22
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0