för tidig morgon.

helt galet att jag glömde ställa väckarklockan/mobilen till i morse.
men ännu galnare att jag vaknar klockan tre med ett halvt ryck och kommer på att jag inte ställt klockan!!

jag kom i alla fall upp och nu har jag ätit första delen av min monsterfrukost.
vill stå mig länge så jag inte får för mig att inhandla något onyttigt eller så på någon mack.

idag far jag alltså iväg igen och är åter söndag.
sedan blir det borta ännu längre men det vågar jag inte tänka på nu.

kroppen känns bara lite lite öm men annars inte så mycket träningsvärk.
jag var dock kräkhungrig när jag varit vaken i en kvart.
vet inte om kroppen arbetat så mycket efter träningen.
jag kan alltid hoppas.


har ännu inte bestämt om jag tar med mig datorn eller ej.
får se.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är sant så sant...jag får ser hur det blir, bara kör på nu ;P puss

2011-02-03 @ 13:04:25
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Cilal

Det r jättebra att inleda dagen med en rejäl frukost trots om man blir äckligt mätt. Det går över <3

2011-02-03 @ 13:20:22
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0