favoritfilm och ont i magen.

sovit länge och drömlöst.
skönt att bara ha fått sova.

funderar på att göra samma sak om en stund. har en lång lång resdag imorgon oxå.

nu ligger jag i sängen och har devils wears prada i bakgrunden.
älskar den filmen!!
kan se den hur många gånger som helst och efter varandra.

ätit alldeles för mycket paj förut.
lät min vän säga hur mycket som är "normalt" att äta och det var dumt.
men jag kräktes inte. vilket kändes duktigt då men fruktansvärt idiotiskt nu.
min mage är ledsen och gör ont.
dessutom så har jag inte så mycket möjlighet att röra på mig och jag kommer inte hem
förens den 17:e så jag undrar när paniken kommer!?
känner mig äcklig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0