ensam i grupp.

ojoj vilken lång dag.
hela dagen har gått åt att transportera sig.

har gjort min kvällstoalett och kräkts.
det var en gammal toalett så jag var tvungen att vänta inne på toaletten för att allt skulle spolas ned.
ja, detta är inte friskt. det är inte okej.

ringde min psykläkare och fick denne att skriva ut tabletter. det jag egentligen har slutat med..
så nu har jag tagit en nattinattitablett och hoppas få somna ifrån allt för några timmar.
har inte vågat berätta för sambo att jag nu har nyutskrivna tabletter.

jag mest gnäller och klagar numera.

vart har det roliga tagit vägen??!!


gymkortet är fryst för jag har ändå ingen möjlighet att träna.
sambo är långt bort och kattfnatt likaså.

förstår inte vad det är jag håller på med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0