välkommen till min bröllopsblogg!

jag sticker inte under stol med att det kommer säkerligen bli en aning tjatigt med bröllopsjox en tid framöver.
för jag ska äntligen gifta mig med min älskling.


vi har det underbart när vi planerar och det är inte som förr då vi vart oense om småsaker.
utan nu är det lustfyllt att planera vårat bröllop!




om det blir som vi vill, kanske mest jag, så kommer det finnas macaroons på bröllopsdagen.
för jag har en rolig idé.



jag ska göra mitt yttersta för att våga vägra vara ätstörd på min bröllopsdag!





hoppas att ha råd att fixa mina naglar. men det är väl ändå inte det som är det mest väsentliga.

Kommentarer
Postat av: j

(jag har inte glömt dig, så du vet. vad glad jag blir när jag läser att ni skall gifta er! xoxo)

2011-08-04 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0