kan inte somna så jag gav upp för en liten stund.

denna dagen vart bättre än gårdagen i alla fall.

* har lämnat in våra ringar plus min nya ring på gravyr och puts på dom gamla.

* har skrivit kontrakt på nya arbetsplatsen!
det står provanställning men vad jag förstår är det oftast så det heter i några månader.
ryktet sprider sig och jag fick idag ännu mer tider!!
det kan gå vägen detta, kanske?

* har även bakat cupcakes a´la morotskaka!

imorgon har jag träningsdate klockan tolv med en arbetskamrat, för jag har numera arbetskamrater.

idag hann sambo och jag till vårt hemmacenter och köra spinning i en timma och det var hårt kan jag säga!
instruktören ljög inte ett dugg i inledningen att det skulle spruta svett och glasrutorna immade igen!!
men vad skönt det var.. efteråt!

så det kanske var lite, lite okej att jag smakade på det jag bakade idag..
fast ångest som jag får skylla mig själv ligger där i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0