höstförkylningen fortsätter..

jag är fortfarande inte frisk!! hur länge har man en förkylning egentligen?!

imorgon ska jag jobba!
det är supernervöst och jag hoppas verkligen att jag kommer klara av detta och komma ihåg alla rutiner.
hoppas inte att förkylningen ska förstöra dagen för mig.

gick en så rask promenad jag gitte med idag på cirka 40 minuter för att komma igång lite.
det sätter kanske lite fart på friskheten!

nu har jag inte tränat på en evighet och det gör mig smått frustrerad!!
vill sätta igång så snart som möjligt!


Kommentarer
Postat av: julia

svälj peppar kulor eller vad det heter, va jätte förkyld ont i halsen snuvig hosta allt, svalde massa peppar piller drack vitlök och cola åt stark mat massa skit. hehe typ diare hela dagen sedan två dagar senare helt frisk !

2011-08-12 @ 22:02:30
Postat av: mikaela

DET SkUlLe VARA ROLIGT OM DU VAR MED PÅ DAGENS BLOGG PÅ MIN BLOGG :)

Mikaelabatsman.blogg.se

2011-08-14 @ 21:10:14
URL: http://mikaelabatsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0