hemma igen.

woho jag har äntligen tränat!!

körde 30 minuter motion och 30 minuter styrka med fokus på coren.
körde såklart lugnare än vanligt med motionsbiten men utmanade pulsen en aning i alla fall.
nu känner jag att jag snart är tillbaka på spåret så att säga.

saker som skedde under denna timman:
* jag svettades magrutor på linnet! - alltså jag önskar jag hade kunnat fota det för det såg ganska roligt ut.
* en man hade sin tröja ut och in - det slår aldrig fel.
* jag kände mig glad och levande under hela timman!
*jag såg vigselförrättaren som bara vigde personnummer och inte personer - jag var en aning paranoid och fick för mig att hon visste att det var jag.


nu skyndar jag mig så jag hinner till jobbet!
imorgon blir det lugnt pass på gymmet igen, baske mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0