förbannade jävla helvete m.m.

jävla skitdag!!
så känner jag.

är nyss hemkommen från två timmar på gymmet, det var dock inte lika mycket skit frånsett att jag känner mig klen och stel som helvete!!

modellen för h&m´s nya reklam är jättesmal och det är inte jag.
vi har inga nötter hemma och mitt hår är bedrövligt.

men det började med att jag fann min cykel ivägslängd utan cykelkorg och annat tillbehör.
jag vet så jävla väl att jag får skylla mig själv för den stod vid busshållplatsen men jag blir så förbannat trött på alla djävla idioter som ska slå sönder busskurer, klottra ned allt möjligt och förstöra andras saker!!
jag undrar hur dessa jävla människor tänker.

jag vart lite rädd för mig själv när tankar att på riktigt slå sönder dom som gjort detta med min cykel dyker upp i skallen..
frågan är om jag verkligen hade gjort det om jag fått chansen??..
mycket snack och lite verkstad?

nu har jag fyllt på med proteinpulver utblandat i vatten (för mjölkhelvetet är slut) och några katrinplommon.
är seg och trött i huvudet men sätter in en snus istället för att göra något åt det.

fick självskadetankar för första gången på mycket länge för att jag är så himla slarvig och dålig som människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0