bröllopet vårt.

igår träffade vi vår vigselförrättare och det kändes väldigt bra och öppnade nya möjligheter.
men det gav mig oxå mer press till att göra ett så bra bröllop som möjligt.
ja, det kanske låter knas men på det senaste har det slagit mig att folk faktiskt värderar och jämför..
men det ska man egentligen inte bry sig om när det faktiskt är sambo och min dag.

men jag är rädd att jag kommer komma på en så bra idé om hur man ska utforma allting efteråt.. man kan ju inte baka bandet och göra om.. man kan inte skilja sig bara för att göra om bröllopet som man vill ha det..
jaja.. många tankar som snurrar i min skalle.

en av dom är hur fan våra kläder ska matcha..



man vill ju ändå se ut som en helhet fast inte likadana..



måste även ta tag i hur vi ska spendera vår bröllopsnatt.
eller idé har vi men det ska jag då styra upp på något sätt..



men jag ska komma ihåg att detta ska vara lustfyllt och att vi gör detta för att vi älskar varandra och vill spendera våra liv tillsammans.





Kommentarer
Postat av: Citasha

Jag är övertygad om att ni båda kommer att vara så otroligt vackra!! O allting kommer att bli helt perfekt <3 Och jag är så glad för att få vara med och dela Er dag med er vännen! :)

O försök att skita i vad folk ska tycka och tänka, detta är enbart ER dag!!

2011-08-25 @ 22:05:12
URL: http://citasha.blogg.se/
Postat av: julia

ni kan ju åka på en smekmånad över helgen om ni har lite tid, finns väldigt billiga och snabba jet plan till olika länder, just nu e det ganska billigt med hehe

2011-08-26 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0