bröllop wtf!!

igår satte något igång på riktigt!!
bröllopsplaneringen är i full gång och det ska snart ske!!
jag fattar inte riktigt vad det är som händer just nu måste jag erkänna.


vi kom på en jättebra idé om vart det ska äga rum och lite hur vi ska gå till väga.
vilka vi ska bjuda gick hur lätt som helst att göra en liten lista.
kläderna verkar lösa sig oxå även om jag fortfarande är rädd att vi inte kommer att matcha.

jag var så inte alls nöjd med den idén vi hade kommit på innan hur vi skulle gå till väga.
det kändes på något sätt tomt och näst intill tråkigt.
nu känns det som sagt myckert bättre men ändå är jag rädd att det ska bli för litet.

det ska väl bli ganska intimt fast lite större.
ekonomin sätter tråkiga gränser som vanligt.
men det känns ändå som att det kan gå detta!

dock så tog jag fram min bröllopsklänning och jag är just nu skit nojig över att den inte kommer att hålla!!
tänk om den går sönder under våran stora dag!! aaahhhh!!!!
nej, men typ något sådant går i mina tankar.

nu har vi nästan ett datum i alla fall då vi blir ett äkta par!!
åh jag är så fånig men har man mött sitt livs kärlek så har man.



Kommentarer
Postat av: Citasha

UNDERBART!!!! :D

Du är värd allt fint i hela världen gumman!!! <3

2011-08-04 @ 07:16:59
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0