vill börja om med dagen..

fan vilken fruktansvärd början på dagen..
vaknade en kvart innan första passet på gymmet började..
jag som bokat in mig på två pass nu på morgonen.. det blir inget med det..
vet inte men jag ställde ingen klocka alls tills idag..

har fortfarande ont i halsen, den är svullen och jobbig. så jag borde kanske inte träna(?).

hade gjort iordning gröt igår kväll. havreflingor som fått ligga och svälla i naturell lättyogurt över natten i kylen.
nu sitter jag i soffan och trycker i mig det.

vill bara släppa det att jag missade passen men det sitter där och stör mig och jag känner mig riktigt värdelös och hopplös..
sambo är inte hemma och kommer hem i eftermiddag.
jag hade planer på hur jag skulle lägga upp dagen men det känns lite som att dom planerna föll när träningen gjorde det.

nu är disneydags slut oxå..


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack ! =)



Ja, ibland lyckas man inte komma till träning.

Känner ingen lust till det idag alls, men jag tro att jag måste lite senare..

2011-04-02 @ 13:32:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0