påskträning

aj aj i min kropp, främst i musklerna runt skulderblader.
för mycket slag i luften från senaste träningspasset på gymmet.

men nu har jag fyllt på med havregrynsgröt, valnötter, kanel och sojamjölk.
ska idag träna dubbelpass som sagt!

solen skiner och jag får hålla mig i skinnet så jag inte tar en löparrunda senare idag.

vägde mig förresten på gymmet i förrgår efter första passet med träningskläder på och jag vart väldigt glatt överraskad och då var detta på eftermiddagen.
nu känns det som att jag förstört det genom all choklad jag tryckte i mig igår även om jag egentligen vet att det inte går så fort för kroppen men ändå tror jag det.


men det är ju sånhär påsk..
fast det är nog egentligen bara en fånig ursäkt för att man ska få vara "lite onyttig"..

sambo har förresten fått påskpresent, dock inte i form av ägg.
som den jobbiga människa jag är så fick sambo nya träningsshorts i påskpresent men oxå en liten seriebok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0