fyra - efter all träning.

båda passen på gymmet avklarat och det var så roligt även om jag kände mig en aning seg.
kände att jag inte riktigt gitte med vikterna som jag brukar.

men imorgon verkar det bli morgoncykling på sambons initiativ.
ska även på mitt favoritpass på kvällen fast utan sambo som jobbar.

skulle oxå vilja införskaffa protein snart.
har försökt kolla upp lite olika men det finns så himla många.
vill ha rent protein som möjligt som man även kan ta som mellis för att hålla sig mätt.

nu ska jag nog straxt hoppa i säng för jag är trött och vill ladda upp mig inför morgondagen.
vill bara att håret ska vara torrt innan och så ska jag slänga på tandblekningsstripsen.




min mage snart kanske? dock inte så brun men ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0