tre - frukost

det vart quinoagröt med kanel och äpple till frukost och en halv grapefrukt som mosades till jos.

har bara slappat och tittat på eat yourself sexy.
min träningsplan ser ut så att jag kommer ta rundan jag började med förra veckan och se hur tiden blir denna veckan. jag blandar då med löpning och pw.



har även börjat grodda igen.

det var längesedan jag gjorde detta. det har legat som någon slags dålig aura runt detta för mig.
för dom sista tre gångerna jag börjat grodda har jag hamnat på sjukhus..
det har alltså inget med själva groddningen att göra men ja.. något är det..
men jag försöker härmed bryta detta konstiga samband!


mungbönor


Kommentarer
Postat av: Julia

Den tycker jag absolut du ska läsa, ska faktiskt själv lägga mig i badet nu och läsa i den, den är jättebra!

Vad är syftet med detoxen?

2011-04-16 @ 18:06:40
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0