stresskakar.

hemma från skolan med en fruktansvärd jobbig känsla i mig.
är väldigt stressad eftersom jag kommit hem och ska straxt fara igen och kommer inte hem förens sent och jag som så gärna vill sova.

mycket som har hänt i skolan, mycket som jag nu eftertolkar.
och så känner jag mig så himla förmycket.. jobbig, störig och helt enkelt bara för mycket.

ringde vårdcentralen imorse för att få en tid för att få kollat upp min superuppblåsta mage, men tid i maj hade jag ingen lust med, då sa sköterskan att jag skulle ringa tillbaka imorgon och be om en akuttid.
men det känns ju inte akutakut men ändå vill jag ju kolla upp det..
jaja.. hinner ändå inte med någon tid imorgon så jag får väl se hur jag gör.

imorgon blir det löpning och fys på morgonen i skolan och sedan löpning på kvällen.. orka?
återstår att se..
hade så gärna viljat gå och lägga mig tidigt idag men så blir det inte och jag har ju ändock valt detta.

slut på gnäll och över till att försöka lugna ned mina skakiga nerver.

förresten så var jag dum i skallen och åt lite tårta idag!!!! varför då?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0