sista dosan.

idag tog jag min sista egenköpta snus.
kommer inte köpa någon mer dosa.
vad jag vet just nu..

en start på min detoxkur som snart kommer träda i kraft.
imorgon eller på tordag som det ser ut nu.
ja, jag gör en stor grej av det här.

försöker nu även skära ned på kaffet innan detoxen för jag hade tänkt att inte dricka kaffe under tiden.
får se hur det blir med det.
grönt te tänkte jag är okej, innehåller inte alls samma mängd koffein.

men icke att jag slutar med kaffe.
sluta med snus? ja, fast kanske inte hindrar mig om jag blir bjuden någon gång ibland. får se.




Kommentarer
Postat av: Julia

hur ska du detoxa?

2011-04-12 @ 20:21:42
URL: http://newbeginnings2011.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0