sex

nästsista dagen med detox. känns på något sätt som att jag har slarvat. jag vet inte varför.
jag har inte ätit något socker, förutom i frukt då och så.
inte druckit kaffe, inget nikotin.
men det känns ändå som att jag har slarvat. kanske har jag ätit förmycket.

vägde mig igår efter cyklingen, då hade jag ätit gröt och druckit massa vatten under passet visserligen.
men jag har sex kilo som ska bort.

idag är sambo ledig så vi ska umgås i solen!!
det är tänkt att vi ska först löpträna 5 km och sedan picknicka i solen.
nu känner jag att det blir halvjobbigt att springa först och bli svettig och sedan sitta i solen.
men å andra sidan så är det härligt att ha sprungit och sedan ta det lugnt.

jag har redan smörjt in mig med solskydd. måste svänga förbi apoteket och inhandla solskydd till ansiktet.
inte inte lika mycket jordgubb idag. det som jag var lite orolig över igår var att ärren vart rejält röda men dom verkar ha återhämtat sig en aning i alla fall. ska vara noggrannare med solskydd på dom. och ansiktet.

tänk att löpträna såhär i sommar!

vågar jag inte..


Kommentarer
Postat av: A

Åh skulle jag med vilja men vågar inte heller ! :P

2011-04-19 @ 16:24:25
URL: http://fightandvictory.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

WOW! Det kan man kalla hurtig och duktig alltså :D

2011-04-19 @ 17:46:24
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0