sex - 5 kilometer!

woho! våra första 5 kilometer tillsammans älsklingsambo och jag!!
fick pusha sambo och knuffa på i uppförsbacken men det gick fint!!

det fick bli dagens träning, jag känner mig väldigt seg och huvudvärken har inte gett sig utan ligger som en hinna i skallen min.

införskaffade proteinpulver idag aminosyror i pulverform! dyrt men förhoppningsvis välfungerande och gör träningen mer effektiv.
proteinpulver som mellis och nattprotein. aminosyrorna under passen eller direkt efter.
får se hur det kommer att gå.

blir lite nojig över om huvudvärken fortsätter efter detoxen..
antingen så beror ju huvudvärken som sagt på själva detoxen eller oxå kaffeabstinens.. men jag tycker att abstinensen borde gett sig nu för det är ändå sjunde dagen utan kaffe och det var ju inte som att jag drack tolv koppar varje dag..
men å andra sidan så ska jag väl inte måla fan på väggen än.

en peppande tidning om löpning förresten:




är det någon av er som springer?

Kommentarer
Postat av: A

Jaa det skulle vara underbart! :)



Ja jag springer ibland! :D Kör oftast på crosstrainern men igår sprang jag i ksogen och det ska jag börja med nu! SÅ himla härligt ju! :D

2011-04-19 @ 19:44:01
URL: http://fightandvictory.blogg.se/
Postat av: ch

jag springer jämt, svaret på din fråga...



och jaa... det är fotbollen som skadar oss

2011-04-19 @ 22:38:06
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/
Postat av: Smulan

Jag försöker jogga då jag har tid och ork.

2011-04-19 @ 22:46:05
URL: http://ettlitetsvartklet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0